De ce sa incepi o afacere in plina criza?

Iata de ce:
1. Toate sunt mult mai ieftine, de la materiale pana la mana de lucru ( toti incearca sa vanda, putini mai cumpara).

2. In timpul crizei financiare, orice firma incearca sa-si recalculeze eficient banii pentru a reduce costurile.

3. Creditele pentru micii intreprinzatori se obtin mai usor In Romania de exemplu, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare a incheiat parteneriate cu banci locale in vederea sprijinirii IMM-urilor.

4. Costuri mai mici de promovare, mai ales, pe internet. Puteti promova noua afacere cu bani mai putini.

5. Puteti cumpara la preturi avantajoase, prin licitatie, parti din firme care au dat faliment.... Sau intreaga firma, daca va considerati un bun intreprinzator.

6. Daca vreti sa nu depindeti de un sef, de un angajator, mai ales, ca sunt disponibilizati din ce in ce mai multi oameni, poate, cel mai intelept ar fi sa incepeti pe cont propriu.

....si lista poate continua........

laura comentariu pe Apr 2, 2009 12:19 PM:
asa cum spunea un mare afacerist din america, atuci cand este o criza e cel mai bine sa investesti penru ca profitul poate fii obtinut mult mai repede la sfarsitul crizei.

mihaila silvia comentariu pe Apr 2, 2009 06:19 PM:
Solutiile de ecommerce presupun o investitie minima cu avantaje foarte mari, atat pe plan economic, cat si pe cel al vizibilitatii companiei. De aceea numarul magazinelor online a inceput sa creasca foarte mult, caci sunt o optiune ieftina si rapida de a vinde produse, reducandu-se din costurile de personal, stocare, etc. Desi majoritatea sunt nisate pe produse IT, piata a inceput sa se diversifice mult. Astfel veti gasi magazine online de imbracaminte si incaltamine, dar si de produse cosmetice si naturiste A vinde orice, oricat poate genera cheltuieli mai mari decat ati prevazut. In plus, veti avea nesansa sa aveti produse blocate in stoc pentru ca nu se vand

Simion Crina comentariu pe Apr 2, 2009 10:42 PM:
O afacere in plina criza poate fi o solutie ideala! Daca ai o idee buna, o modalitate de a vinde ceva, intr-o perioada de criza, cu siguranta gasesti persoane fara loc de munca, foarte bune in domeniul in care vrei sa te afirmi care iti vor usura munca si amplifica profitul! Si vei ajuta si persoane, oferindu-le un loc de munca!

Bandi Mariana comentariu pe Apr 3, 2009 08:36 AM:
Sotul meu a inceput o afacere chiar cu 2 luni in urma si totul merge bine, iar banii incep sa curga. Nici nu ma gandeam ca in plina criza mai poti sa mai faci ceva. La noi in Romania, inca nu suntem chiar atat de afectati de criza, pe cat s-ar dori sa se creada. Afacerea noastra este in domeniul echipamentelor de protectie. Inca la noi, lucrurile in acest domeniu merg, si inca bine. Atata timp cat inca se mai construieste in Romania si afacerea noastra merge. F multe cladiri au nevoie de sisteme de protectie.

Baciu Viorica comentariu pe Apr 3, 2009 08:37 AM:
Cand ma gandesc ca am terminat facultatea sef de promotie si inca nu am un loc de munca, imi vine sa plec in lume...insa nu prea mai am unde....Singura solutie ar fi sa-mi incerc norocul pe cont propriu si sa trec la treaba. Vremurile grele in care traim fac din noi toti niste oportunisti perfecti: costuri mici, mana de lucru ieftina, ajutoare nerambursabile....Asadar, sa trec la treaba, zic, pana nu iese altul pe piata cu ideea mea....Supravietuieste cel mai rezistent la stres!

Albu Nicolae comentariu pe Apr 3, 2009 10:38 AM:
Investitia pe timp de criza este mai eficienta, pentru ca nu mai e concurenta asa de mare, mana de lucru e mai ieftina, obtii credite mai usor si plus ca poti iesi din criza deasupra multora care au inchis afacerile in timpul crizei.

jurcovici comentariu pe Apr 3, 2009 05:09 PM:
Daca nimeni n-ar mai face nimic ce s-ar intampla?

Rauta Angela comentariu pe Apr 3, 2009 06:40 PM:
Este usor de zis dar greu de facut.As vrea solutii,ajutor,consiliere.De unde?Este foarte greu de trait in zilele noastre,mai ales pentru tineri

ratiu valentin comentariu pe Apr 3, 2009 08:48 PM:
DE CE NU ?

groza mihaela susana comentariu pe Apr 3, 2009 10:58 PM:
e usor sa dai sfaturi teoretic, dar cand sa le punem in practica e cu totul diferit..ne lovim de hartogarii, de birocratie, de mita, pile , relatii si cunostinte...si tot la nivel de teorie ramane afacerea, tot sarantoci si crizati ramanem, iar altii se imbogatesc...

bujoreanu comentariu pe Apr 4, 2009 04:19 AM:
de ce sa incepi o afacere in plina criza?hm..interesanta intrebare...aș putea spune ca romanașii nostri is optimisti si pentru asta au curaj sa se avante in a incepe o afacere chiar si in perioada de criza...a,apropo de criza,vorba romanului romanului:""las'o ba ca merge asa ne-am obisnuit cu ea"" nu stiu cum sa va spun dar la noi mereu a fost criza...mai pe scurt,in opinia mea,nu criza e un impediment al afacerii...important e sa stii sa te descurci...totul depinde de tine daca vrei sa incepi o afacere

ALEXANDRA comentariu pe Apr 5, 2009 12:14 PM:
E foarte bina sa investesti bani acum intr-o afacer deoarece pentru momente preturile sunt foarte mici investind acum in ceva mai tarziu adika la sfarsitul crizei cand preturile vor exploda iti vei scoate un profit dublu.Deci asta este ideea mea ms

draghinescu irina comentariu pe Apr 6, 2009 12:05 AM:
Criza nu e motiv sa stai cu mainile in san sau sa-ti fie frica de criza.Viata merge inainte si afacerile la fel,acum eu cred ca mobiliarele sant cele mai rentabile afaceri.

Bucur Simona comentariu pe Apr 6, 2009 10:04 AM:
Criza este un motiv in plus sa mergi inainte.Atata timp cat exista idei bune care sa poata fi puse usor in practica nu ar trebui sa ne dam batuti doar pentru ca exista criza.

Coiciu Maria Laura comentariu pe Apr 8, 2009 10:09 AM:
sa pornesti o afacere in plina criza poate parea un gest sinucigas....pentru unii. Pentru altii ,insa, este o oportunitate de dezvoltare.Si argumente in acest sens avem,slava Domnului: mana de lucru ieftina, materiale ieftine, taxe mai mici(dar in continua schimbare,din pacate...deci atentie mare), costurile pentru publicitate sunt mai mici,ca sa nu mai spunem de disperarea multora care isi vand acum propriile afaceri, cuprinsi de panica.Asa ca, cine are curaj si nu numai, start business

Florea Ionut Gabriel comentariu pe Apr 11, 2009 11:45 PM:
Investitiile la bursa vor fi cele mai profitabile in perioada imediat urmatoare.

Nita Alina Cristiana comentariu pe Apr 11, 2009 11:46 PM:
Sa pornesti o afacere pe timp de criza este un avantaj! Trebuie doar sa stii sa profiti!

Florea Costica comentariu pe Apr 11, 2009 11:47 PM:
Aceasta criza ofera oportunitati cu care nu ne vom mai intalni in aceasta viata!

Berechet Gabriela comentariu pe Apr 14, 2009 10:30 AM:
Criza nu este un motiv sa stai cu mainile in san din contra trebuie sa ne punem mintea la contributie cum sa iesim din aceasta situatie.Viata merge inainte si cu bani mai putini si afacerile la fel. Cred ca acum cele mai rentabile afaceri sunt restaurantele mici care sunt pline de clienti de dimineata si pana seara, iar cand se termina postul incep nuntile, botezurile...deci patronii lor nu se pot plange ca sunt in criza...pentru bautura se gaseste intotdeauna un banut...

Ciobanu Anca comentariu pe Apr 15, 2009 08:48 PM:
Criza nu poate fi depasita asa,de la sine.Trebuia sa muncim toti,sa avem proiecte noi si inovatoare si sa cheltuim.Asadar,trebuie sa incepem o afacere bine gandita,care sa ne aduca profit,dar nu unul urias (suntem in criza totusi),trebuie sa comercializam un lucru indispensabil.Este un avantaj criza deoarece afacerile mari se inchid,asadar eu o sa am o afacere mica si prospera.

stoian comentariu pe Apr 17, 2009 01:16 AM:
Nu este recomandat sa incepi o afacere pe timp de criza, pentru ca nu stii cat de prospera poate fi si sa nu cumva sa trezestri cu vreun blufff. Euro creste coboara, nimeni nu-ti garanteaza reusita. Au dat falimet firme mari si prestigioase...crezi ca tu vei reusi sa infrunti criza? Eu cred ca nu.

Grigore George Roberto comentariu pe Apr 21, 2009 04:37 PM:
De ce sa incepi o afacere in plina criza? .. asa cum ai precizat si tu ..lumea nu se mai inghesuie sa cumpere sau sa vanda ceva ...scad preturile ..cea mai buna metoda e sa ai bani sa iti deschizi o afacere pe timp de criza..si ai preturi mici ...oferte bune ...si lumea va veni cu drag..toata lumea ar trebui sa puna mana de la mana sa reusim sa scap de aceasta criza care ne maciuna usor dar sigur..BUNA ZIUA !

Adrian comentariu pe May 13, 2009 10:42 PM:
Cumpara azi mai ieftin . . . ca sa vinzi maine si mai ieftin :)) asa e cu criza :D

Siniavschi Radu comentariu pe May 15, 2009 12:58 PM:
Pentru mine ca student mi se pare o oportunitate extraordinara aceasta criza financiara. Cum am pierdut perioada de dupa revolutie pentru ca eram preocupat sa invat sa merg si sa vorbesc nu stiu cand voi mai prinde un astfel de moment. Stiu ca momentan sunt prins de facultate dar ma gandesc foarte serios sa-mi incep propria afacere din toamna dupa ce voi strange banii necesari pentru investitia initiala pana atunci. Sfatul meu: Riscati acum!

Maria comentariu pe May 20, 2009 10:18 PM:
Intr-o perioada de criza sunt indicate start-up-uri care rezolva probleme. Fiecare perioada in sine isi are problemele specifice. Daca in aceasta perioada conditiile de creditare sunt mai dificile, un serviciu de car sharing, de exemplu, in care mai multe persoane au posibilitatea de a inchiria o masina, ar putea fi o solutie, asa cum este in Franta.Cele mai recomandate business-uri in aceasta perioada dificila presupun investitii minime.

Ana comentariu pe Jun 6, 2009 09:50 PM:
hmm...o afacere pe timp de criza?toata lumea spune ca este o idee geniala dar nimeni nu se gandeste la faptul k marea parte a afacerilor ii vizeaza pe oamenii din clasa sociala de mijloc si ca ei sunt cei mai afectati de aceasta criza.este adevarat costurile de incepere sunt mai mici,poate fi o ocazie buna pentru a oferi si altor oameni locuri de munca dar daca clientela nu este la fel de mare cum era candva trebuie sa fim realisti si sa ne dam seama si de un posibil esec

naste comentariu pe Jun 9, 2009 03:14 AM:
..........

gabriela comentariu pe Jun 14, 2009 01:35 PM:
daca ai o idee buna incepi afacerea pe orice timp.monitorizezi tot:bursa,ce se vinde, ce se cumpara,cond. sociale,ce este in trend,dar cel mai mult te ajuta sa intelegi ce se intampla si incotro sa mergi grupul cu care interactionezi.vezi ce se cauta si nu este de gasit, ce si-ar dori fiecare,idealuri,dorinte...

Ana comentariu pe Jun 15, 2009 01:20 PM:
Sa incepi afacerea pe timp de criza nu e o idee rea, dar e bine sa nu te astepti la un profit semnificativ in timpul crizei

Udrea Elena Cristina comentariu pe Jun 24, 2009 05:09 PM:
O afacere in plina criza este chiar profitabila desigur daca ai bani s a investesti in ea, poti intra pe piata cu o multime de oferte si produsele mai ieftine decat la concurenta si clar ai succes pt ca ceilalti nu pot oferi multe pt ca nu au suficienti bani. O alta afacere profitabila este cea pe piata imobiliara cumperi multe apartamente si cand trece criza poti vinde apartamentele si triplu , afaceri se gasesc mereu bani sa avem :d

iustina comentariu pe Jul 10, 2009 06:19 PM:
poate fi profitabil dar poate fi si non ,Trebuie sa gandesti bine afacerea ,mai ales trebuie sa stii ce afcere sa deschizi!!Nu poti sa deschizi ceva ce deja exista si nu merge , tinde spre ceva nou , si vei vaea noroc .

Raluca comentariu pe Jul 18, 2009 01:35 PM:
Stiati ca argila are o compozitie asemanatoare cu aceea a corpului nostru? Contine minerale (calciu, magneziu, siliciu, fier, potasiu etc.), fapt care ii permite sa curete toxinele din sange. Acest amestec de silicati si fragmente de cuart si mica, este un adevarat miracol pentru sanatate. Se pare ca silicatul de aluminiu ii confera proprietatile cicatrizante, iar alti produsi de care dispune ii explica proprietatile antitoxice. Completeaza necesarul de compusi anorganici, restabileste echilibrul acido-bazic, reglementeaza digestia, stimuleaza activitatea glandelor endocrine si combate hiperaciditatea.

Gianina comentariu pe Aug 2, 2009 12:23 PM:
Crizaaa...???? La noi se poate spune ""Criza e din totdeauna"". De fapt criza nu e chiar asa de rea. Numai pentru cel ce nu vrea sa munceasca e criza. Dar de fapt unii nici nu simt criza. Pentru cei invatati sa se lafaie in bani, sa-si cumpere in fiecare zi haine si incaltari noi, sa manance in fiecare zi la restaurant sau sa manance numai scumpeturi, da e criza, pentru ca nu-si mai permit poate sa-si cumpere in fiecare zi o gramada de haine, dar tinand cont ca e criza, ar trebui sa incercam sa mai purtam cea aveam, sa nu isi mai cumpere in fiecare zi haine ci odata la saptamana sau sa se limiteze, ca doar e criza.... Eu nu pot spune ca e criza, o singura data am strigat ca vreau sa muncesc si m-au sunat deja multi. Multi sunt nascuti din criza, la pretul mai mic se aduna mai multi ""ciup-ciup"".

tudorache anuta comentariu pe Aug 2, 2009 08:25 PM:
pentru a depasi aceasta criza si a putea avea profit, la ora actuala eu una daca as avea bani,as deschide o firma ptr izolatii de exterior,se castiga foarte bine,si chiar dca e criza lume tot face acest lucru,adica a izola peretii din exteriorul blocului.Profitul este destul de frumusel,daca ai o masina cat mai spatuioasa,si bineteles ca e nevoie sa investesti cativa banuti la inceptul,dar pe parcus iti poti scoate baii inzecit.

Arsene Liliana comentariu pe Aug 4, 2009 07:24 PM:
Cel mai probabil, bursa va inregistra cresteri, incepand din a doua jumatate a anului urmator.Deci investiti!

Serban Cornelia comentariu pe Aug 12, 2009 01:25 AM:
Orice subiect poate fi discutat si despicat fara incetare,cum ar fi si criza de care auzim la toate colturile,la tv etc,insa eu personal cred ca nu ar trebui sa ne panicam prea mult.Universal valabil:in orice rau exista si un bine!Si cum romanul este calit cu acea criza comunista pana in 1990,este inventiv,ar trebui sa nu mai aplecam atat urechile in jurul nostru,ci sa ne punem mintea la bataie ca sa ne facem incet,incet un bussines al nostru,sa nu fim prea lacomi(in sensul de a castiga carute de bani dintr-un foc),pe parcurs oferi si niste locuri de munca...Ideea este ca trebuie sa fim intreprinzatori si increzatori.Exista o vorba veche:speranta moare ultima.Da,din proprie experienta,se poate si pe timp de criza.O mare parte din reusita sunt optimismul si modul de a-ti gestiona mentalitatea,ca sa zic asa

POP LIANA comentariu pe Aug 12, 2009 05:34 PM:
pe timpul crizei economice, suntem mai inventivi si pot aparea idei nastrusnice care sa duca spre o afacere prospera

carnaru iuliana comentariu pe Aug 14, 2009 11:50 AM:
in ziua de astazi, cand totul este scump si lumea trece printr-o criza de nedescris, de multe ori, te multumesti, sa citesti ce parfumur, mai sunt cautate in ultimul timp,sau ce noutati au mai aparut. e tare greu.niciodata n-am simtit mai acut criza de cand lucrez de peste 17 ani.Daca mai citesti, completezi un sondaj, sau votezi si la final castigi un premiu e si mai bine.multa bafta tuturor si spor la creat conturi.Un sfat pentru cei ce participa la concursuri,pastrati va parola pentru toate conturile, daca aveti pentru fiecare cont allta parola e bataie de cap si te lipsesti.

Roxana C. comentariu pe Aug 18, 2009 09:46 AM:
Corect! Bine ati spus la punctul 1. Vinde toata lumea, putini mai cumpara. De aceea, nu stiu ce afacere as putea porni pe cont propriu unde sa nu vand ceva: un produs, un serviciu. Trebuie sa fim realisti: este criza si lumea in general cumpara strictul necesar. Singurul domeniu care functioneaza cel mai bine dupa parerea mea la ora actuala este domeniul alimentar. Nu as incepe o afacere fara sa fi gasit o nisa in acest domeniu.

Girleanu Sana Daniela comentariu pe Aug 18, 2009 10:30 AM:
In aceste timpuri sumbre de preferat a nu se incepe o afacere chiar daca materialele sunt oarecum ieftine, puterea de cumparare a scazut astfel poporul roman se limiteaza la strictul necesar dobandit de pe la unguri, seconduri, etc. Momentan asteptam :( Bafta tuturor!

Radu Iulia comentariu pe Aug 19, 2009 11:43 PM:
Doar auzind cuvantul CRIZA si toata lumea se sperie! Pentru multi ideea de a incepe o afacere acum este inadmisibila! Eu chiar ma gandesc serios sa-mi incep propria afacere acum, iar acest articol mi-a dat si mai mult curaj! E destul de clar..parerile sunt impartite! Ai nevoie de curaj, de ceva bani si de putina minte pentru a face ceva din care sa poti avea profit si prin care sa te poti afirma si pe timp de criza!

irena comentariu pe Aug 24, 2009 09:04 AM:
Pt. ca mana de lucru este mai ieftina, te poti orienta mai usor spre ce se vinde , fiind o arie mai limitata de produse (cele ieftine, de consum). Eu, personal, mi-as deschide o afacere pe timp de criza pt ca pe timp de criza termin facultatea si intru ""in paine"", si deci, nu imi permit sa imi pierd anii cei mai activi doar din cauza contextlui economic actual.

Marginean Alina comentariu pe Aug 27, 2009 11:44 AM:
Criza nu e un motiv sa renunti la tot ,tocmai contra viata merge inainte ca e criza sau nu.Din pacate tot mai multe persoane raman fara locuri de munca dar nu se lasa merg mai departe.Si da ,poti incepe afaceri chiar daca e criza.Cunosc persoane care au incercat si au reusit.

alina dita comentariu pe Aug 31, 2009 04:02 PM:
Criza ar trebui sa ne duca cu gandul la schimbare. Plecand de la definitia nebuniei: sa faci acelasi lucru si sa astepti rezultate diferite este clar ca in vreme de criza trebuie sa ne redefinim si sa reevaluam ceea ce ar functiona dar nu in piata actuala ci in piata ce va urma. DA, merita sa incepi o facere in plina criza din toate motivele enumerate deja si pentru ca acum concurenta este mai mica. Intrebarea este daca poti anticipa ce anume va functiona in cativa ani de zile. Exista o carte "" who moved my cheese?- cine mi-a mutat cascavalul"" care ilustreaza foarte bine momentul schimbarii ca fiiind momentul in care trebuie sa privesti mai departe, sa cauti alte instrumente si portite ale succesului. Dar oare nu cei care au declansat criza au aceste portite deja si este vorba doar despre o manipulare in care suntem nevoiti si ghidati sa ne indreptam spre altceva..? Nu e cazul sa ne speriem de criza insa e cazul sa ne adaptam, acum mai mult decat oricand trebuie sa fim flexibili si sa stim sa ne orientam catre ceva ce va functiona. Pote daca ne intoarcem la piramida nevoilor si pornim de la cele fiziologice vom reusi sa gasim lucruri de care omul are mereu nevoie insa sa adaptam servicile astfel incat sa fim cu un pas inaintea celorlalti sau cel putin sa stim sa insistam. Cine ar fi crezut acum ani de zile ca poti vinde si face afacere cu apa..plata...? si totusi majoritatea cumparam apa plata din magazine... Sa ne fie de bine si sa traim bine cu totii!

Florin Mihail Bobu comentariu pe Sep 2, 2009 11:30 AM:
Buna Ziua! In primul rand: Felicitari pentru ideea de concurs!Expertii recomanda ca este indicat sa incepi o afacere in perioade de criza economica pentru ca: sunt mai multe oportunitati in piata si preturile sunt reduse. Deci, si eu cred in inceperea propriei afaceri. De ce sa muncesti pentru visele sefului tau(care iti porunceste ce sa faci, de parca nu ai avea si tu materie cenusie), cand poti sa muncesti pentru tine, pentru copii tai, pentru visele familiei tale? In lume exista 2 tipuri de oameni: angajati si antreprenori. Cred ca acum in criza asta a venit momentul sa incerci antreprenoriatul. Ca sa incepi ai nevoie de: o Idee, Bani si Munca. Ideea reprezinta pasiunea ta: ce iti place sa faci. Banii reprezinta capitalul de pornire. Te poti imprumuta(NU la banca sau la camatari), poti face proiecte de finantare europeana cu ajutorul Guvernului, poti apela la business angels, vecini, rude, prieteni, colegi de scoala, etc. Sau iti vinzi “bogatiile” tale: bicicleta, televizor, pc, ceas, carti, placa de surf, placa de skate, masina, scuterul, ce ai tu(chiar si cadourile primite). Poti sa faci rost de bani dand meditatii, facand traduceri sau avand un job part-time ca si curier sau altele. Daca iti pui mintea la contributie, sigur iese. Munca este cea care nu iti va placea. De ce? Pentru ca trebuie sa renunti la zona de confort. Trebuie sa muncesti, sa transpiri pentru visul tau cel mare. Ca angajat nu prea ai responsabilitati si riscuri. De fapt este chiar plictisitor sa fii angajat. Ca antreprenor, tu iti asumi riscurile propriei tale afaceri. Trebuie sa o incepi, sa o dezvolti, sa o cresti si sa faci bani in tot timpul asta. Crezi ca poti? Daca vrei, poti. Poti sa muncesti cand vrei tu, la orice ora, in orice zi pentru ca ai afacerea ta. Afacerea ta este importanta pentru ca reprezinta timpul tau, energia ta, banii tai, sursa de bunastare a familiei tale si stilul de viata pe care ti-l doresti. Criza, necriza, tu trebuie sa atragi clienti care sa-ti cumpere serviciile/produsele pe care le oferi. Si poti sa ai succes pentru tine, pentru familia ta si pentru clientii tai. Ce afaceri( si in ce domenii) pot fi demarate acum, in plina criza? Iata cateva idei de afaceri profitabile: 1)Franchising. Iti alegi acivitatea si cauti pe net firmele ofertante de francize. Avantaje: stabilitate financiara, afilierea la sistemul de management al francisorului si consultanta+suportul in fiecare moment. Dezavantaje nu prea exista pentru ca, firma mama vrea sa ai succes ca sa isi obtina redeventele. Exemplu de succes: Fornetti. 2)Distributia. Poti sa distribui orice(depinde de ce iti place): fructe, legume, flori, materiale de constructii, mancare. O firma de catering poate fi profitabila oricand deoarece cladiri de birouri exista, si inca se mai construiesc. 3)IT. O firma de reparatii PC este profitabila pentru ca posesorii de computere sunt multi. Iar virusii informatici sunt si mai multi. 4)Foto-video. O agentie de foto la minut, de filmari nunti, botezuri, evenimente special. Este usor de creat si intretinut. Si evenimente exista pentru ca oamenii le creeaza. 5)Contabilitate. Oferirea de servicii de contabilitate este aducatoare de profit. Chiar daca SRL-urile se transforma in PFA, detinatorii de PFA au nevoie de contabilitate in partida simpla. 6)Traduceri. O agentie de traduceri este bine venita pentru ca, oamenii apeleaza la traduceri fie pentru scoala, fie pentru angajare, fie pentru emigrare, fie pentru documente de afaceri. 7)MLM(Multi Level Marketing). Un parteneriat cu o firma lider mondial intr-un domeniu drag tie, care sa iti ofere produse si servicii pe care tu vrei sa le promovezi. Nu se recomanda investitiile mari in start-up-uri din simplu fapt ca, se pot face bani multi si cu investitii mici. In plus, trebuie sa iti alegi domeniul care te reprezinta ca sa ai randament si profit. Si sa te distrezi facand bani cu activitatea aleasa de tine. Succes!

adriana comentariu pe Sep 7, 2009 09:19 AM:
important este sa ai o ideea de milioane si mult curaj, restul le poti obtine treptat!

barbu anamaria comentariu pe Sep 7, 2009 09:08 PM:
cel mai important pe vreme de criza este a te propulsa peste competitori. daca ai capitalul necesar extinderii afacerii in curs, detii astfel o noua cota de piata. multe companii prefera calmitatea in aceasta furtuna a crizei economice si nu acctioneaza pentru extindere, multe ajungand in prag de faliment. exista multe persoane ce achizitioneaza actiuni majoritare in cadrul unor companii falimentare, le aduc pe linie de plutire si rezultatele le vor culege dupa jumatatea anului 2010 cand deja criza va iesii din planul politic si economic.

anca juravle comentariu pe Sep 11, 2009 12:13 PM:
oricat de mica este afacerea si ca sa o faci cunoscuta(publicitate online,flyere,etc) tot trebuie sa investesti ceva bani,ori un om cu venituri modeste,mai ales in plina criza cand salariile se reduc nu cred ca isi permite nici macar atat sa investeasca intr-o noua afacere....e adevarat acum preturile au scazut si nu mai exista asa multi cumparatori pentru ceea ce ne trebuie sa deschidem o firma..dar trebuie gandit si la ceea ce se intampla dupa ce o deschidem..oare cumpara cineva in aceasta perioada?ca de deschis o afacere este usor...mai greu este sa o pui pe picioare si sa o dezvolti

Ionescu Luiza comentariu pe Sep 11, 2009 01:02 PM:
Nu as incepe o afacere in plina criza. Este un risc absurd.

Clejanu Mihai comentariu pe Sep 11, 2009 01:33 PM:
Poate ca ai prea multi bani si nu te deranjeaza riscul de a-i pierde.

daniela olteanu comentariu pe Sep 11, 2009 02:54 PM:
daca as avea posibilitatea as incepe o afacere chiar daca este criza .Visul meu de-o viata este sa am o livada ..adk sa am o productie proprie de fructe.(nici o ferma nu ar fi o afacere rea...)

perta ionel marius comentariu pe Sep 11, 2009 05:18 PM:
DAintradevar bine ar fi sa poti face o investitie in perioada de criza,ar fi ok pentru toate categoriile

Oana Amarandei comentariu pe Sep 11, 2009 08:15 PM:
Poti incepe o afacere pe timp de criza, dar totul depinde de intuitie, ambitie si resurse financiare. Clar trebuie luat in calcul si esecul, dar daca privim bine lumea afaceristilor, sunt destu care s-au bazat mai mult pe fler decat pe cunostinte solide de antreprenoriat si au reusit.

Nicoleta H comentariu pe Sep 11, 2009 09:06 PM:
Daca as avea bani mi-as deschide o cresa particulara.Este o mare pb cu copii ce a u varste intre 1 si 3 ani. E musai ca tu ca mama sa te intorci la munca, dar ce faci cu copilul?...Eu una prefer cresele decat bonele! Crese de stat nu prea sunt, iar personalul este foarte prost platit - in jur de 500lei.

dex_is_more comentariu pe Sep 12, 2009 07:16 PM:
Trebuie mult, mult noroc in afaceri si, cel mai important, o persoana care sa te sustina ""din umbra"".

madalina comentariu pe Sep 14, 2009 11:49 AM:
au inceput sa se vanda f bine produsele de pe net deoarece sunt mult mai ieftine, nemaiexistand adaosul comercial si in plus sunt o gramada de oferte ,

mihai florin comentariu pe Sep 14, 2009 01:28 PM:
se poate incepe usor o afacere in plina criza deoarece de exemplu in constructii s-au ieftinit materialele foarte mult iar pretul final pe m.p. poate fi foarte accesibil multora comenzile putand fi foarte mari afacerea avand un viitor sigur.

Maria comentariu pe Sep 15, 2009 07:08 PM:
Este o idee buna, dar riscanta sa iti incepi o afacere in plina criza. Daca as avea capital si , in primul rand 18 ani, as face acest lucru fara sa clipesc!

Lazar Olguta comentariu pe Sep 17, 2009 06:25 PM:
Acum pe criza asta un parfum chanel ar fi ideal va multumesc ca`mi dati ocazia sa particip....:*

rus ana terezia comentariu pe Sep 18, 2009 12:59 PM:
daca esti sarac de felul tau, nu vad cum pe timp de criza o sa poti sa te imbogatesti.cu ce bani sa cumperi? iar creditele nu se obtin chiar asa de usor cum se crede. ai nevoie sa risti, de intuitie, inteligenta, plan de afaceri, etc.nu e o problema pe care o poti infiinta de azi pe maine

balteanu ionela comentariu pe Sep 24, 2009 11:33 AM:
trbuie sa ai mult noroc in perioada asta de criza sa incepi o afacere

carmen comentariu pe Sep 24, 2009 06:38 PM:
cum o dai si cum o iei viata merge mai departe

alexandru tudorita lucica comentariu pe Sep 25, 2009 11:52 AM:
ca sa dai si ultimul banut hotilor sa ramai fara nimik

Veres Gheorghina Loredana comentariu pe Sep 29, 2009 09:07 PM:
Este foarte important sa-ti faci o afacere intr-un domeniu care se cauta! Nu e totul afacerea...trebuie sa se gaseasca si clienti! Oricum, sunt de acord: acum e o perioada buna pentru cumparari, nu pentru vanzari!

stefania comentariu pe Sep 29, 2009 10:06 PM:
Cel mai putin indicat este sa incepi o afacere noua, de care nu ai mare habar, pe timp de criza. Eu, de exemplu, imi continui si afacerea mea, pe care am inceput-o si am si un job nou. Asta este, muncim pana trece criza. Trebuie sa ne mentinem pe linia de plutire. Bafta tuturor!

Cristina comentariu pe Sep 29, 2009 10:49 PM:
da...o afacere pe vreme de criza multa lume ar zice ca nu ar merge.desigur ca sa incepi o afacere iti tebuie bani si ca sa mearga o afacere pe vreme de criza trebuie sa o faci cu cap. deci daca vrei sa incepi o afacere chiar daca e vreme de criza poate sa mearga doar ca gandeste bine mai intai. bafta

anamaria comentariu pe Sep 30, 2009 09:23 AM:
trebuie sa ai tupeu sa incepi o afacere pe criza asta si ceva banuti ramasi de dinainte de a incepe criza ca sa poti porni o afacere,apoi trebuie sa stii in ce sa investesti si mai ales sa gasesti locatia potrivita,degeaba iti deschizi afacerea intr-o zona unde concurenta e mare.Parerea mea e ca la o afacere trebuie sa ai timp ,bani sa te tina nervi ca sa poti sa o duci mai departe si sa nu fugi dupa profituri mari in scurt timp cum face romanul ,ci dupa castiguri mici la inceput care cu timpul dupa ce poti sa iti extinzi afacerea vor sduce profituri mari.

Lica Elena comentariu pe Sep 30, 2009 03:58 PM:
pentru a incepe o asemenea afacere, dupa parerea mea, iti trebuie doar un singur lucru MINTE pentru ca fara ea nu ar iesi nimic... minte pentru a investi inteligent, de a manevra totul inteligent asfel incat sa iasa totul in favoarea ta... cunosc o persoana care a stors banii ""din piatra seaca"".... un om modest, fara anumite studii, fara pile... chiar pe timp de criza. bravo lui si curaj celor care se avanta in asa ceva... pentru ca daca iti merge mintea... sa fim seriosi poti face ceva si fara pile in ciuda a ceea ce spun unii

shazada comentariu pe Oct 1, 2009 12:13 AM:
E un adevarat risc sa investesti in perioada de criza, dar daca stii sa scoti un profit din aceasta, esti un fericit.

Iulia comentariu pe Oct 1, 2009 12:33 PM:
E adevarat ca cei mai multi bani se fac in situatii dificile: in criza, dupa razboi, revolutii, etc. Trebuie insa sa ai un capital salvat si pe care sa-l poti pune la bataie, o idee cu adevarat excelenta si...mult curaj. Conteaza mult domeniul in care vrei sa te lansezi; se stie ca pe timp de criza exista domenii care pur si simplu se dezvolta intr-un ritm ametitor.

tudorache anuta comentariu pe Oct 1, 2009 02:03 PM:
pentru a incepe o asemenea afacere, dupa parerea mea, iti trebuie doar un singur lucru MINTE si bani pentru ca fara ea nu ar iesi nimic... minte pentru a investi inteligent, de a manevra totul inteligent asfel incat sa iasa totul in favoarea ta... cunosc o persoana care a stors banii """"din piatra seaca"""".... un om modest, fara anumite studii, fara pile... chiar pe timp de criza. bravo lui si curaj celor care se avanta in asa ceva... pentru ca daca iti merge mintea... sa fim seriosi poti face ceva si fara pile in ciuda a ceea ce spun unii

Nicoleta Borza comentariu pe Oct 1, 2009 06:42 PM:
a incepe o afacere in timpul crizei e convenabil,rentabil asata daca ai habar si te pricepi,sa alegi domeniul potrivit si locul potrivit.si ar fi o oportunitate buna pt ca s-ar oferi si cateva locuri de munca ,deci nu beneficiaza doar investitorul.iar afacerea sa o incepi daca ai banii pusi deoparte caci sa faci un credit in timpul crizei e cam riscant.

nache andra comentariu pe Oct 1, 2009 11:44 PM:
deoarece si pe timp de criza sunt oameni care castiga cu idei geniale. Pe timp de criza unii oameni traiesc mai rau, altii speculeaza,si se imbogatesc.

Nache Alexandru comentariu pe Oct 1, 2009 11:45 PM:
deoarece si pe timp de criza sunt oameni care castiga cu idei geniale. Pe timp de criza unii oameni traiesc mai rau, altii speculeaza,si se imbogatesc.

stan elena comentariu pe Oct 1, 2009 11:48 PM:
deoarece si pe timp de criza sunt oameni care castiga cu idei geniale. Pe timp de criza unii oameni traiesc mai rau, altii speculeaza,si se imbogatesc.

STAN LENUTA comentariu pe Oct 1, 2009 11:48 PM:
deoarece si pe timp de criza sunt oameni care castiga cu idei geniale. Pe timp de criza unii oameni traiesc mai rau, altii speculeaza,si se imbogatesc.

stan grigore comentariu pe Oct 1, 2009 11:52 PM:
deoarece si pe timp de criza sunt oameni care castiga cu idei geniale. Pe timp de criza unii oameni traiesc mai rau, altii speculeaza,si se imbogatesc.

mihaela nache comentariu pe Oct 1, 2009 11:53 PM:
deoarece si pe timp de criza sunt oameni care castiga cu idei geniale. Pe timp de criza unii oameni traiesc mai rau, altii speculeaza,si se imbogatesc.

ella comentariu pe Oct 1, 2009 11:55 PM:
deoarece si pe timp de criza sunt oameni care castiga cu idei geniale. Pe timp de criza unii oameni traiesc mai rau, altii speculeaza,si se imbogatesc.

dex_is_more comentariu pe Oct 3, 2009 06:06 PM:
e bine sa incepi oricand o afacere in Romania, ca sa nu stai la mana unora care abia daca au un liceu terminat, dar se cred mari sefi si ti-ar stoarce si pielea daca ar putea...

dex_is_more comentariu pe Oct 3, 2009 06:06 PM:
e bine sa incepi oricand o afacere in Romania, ca sa nu stai la mana unora care abia daca au un liceu terminat, dar se cred mari sefi si ti-ar stoarce si pielea daca ar putea...

elida comentariu pe Oct 3, 2009 10:52 PM:
Cine are ochii ""buni"",sa citeasca!...iata deja sunt multe opinii...parerea mea e ca tot cei care dispun de ceva fonduri pot sa deschida o afacere(sa-si mareasca numarul de afaceri)...cu mult curaj si cu o idee stralucita pot incerca si ""altii"".

Camelia M comentariu pe Oct 3, 2009 11:58 PM:
Mi-as deschide o afacere pe timp de criza. Deocamdata astept sa se concretizeze initiativa Ministerului pentru IMM-uri potrivit careia tinerii cu varsta pana in 35 de ani, care nu au mai avut o firma inainte, vor putea sa-si infiinteze una cu un capital social de doar zece lei si care, timp de trei ani, va fi scutita de la plata impozitelor pe profit si pe salarii.

pop aurelia comentariu pe Oct 4, 2009 06:35 PM:
Pentru a incepe o asemenea afacere, dupa parerea mea, iti trebuie doar un singur lucru MINTE si bani pentru ca fara ea nu ar iesi nimic... minte pentru a investi inteligent, de a manevra totul inteligent asfel incat sa iasa totul in favoarea ta,dar si un pic de noroc ca altfel nu merge.

pop aurelia comentariu pe Oct 4, 2009 06:39 PM:
Investitia pe timp de criza este mai eficienta, pentru ca nu mai e concurenta asa de mare, mana de lucru e mai ieftina, obtii credite mai usor si plus ca poti iesi din criza deasupra multora care au inchis afacerile in timpul crizei,e bine sa incepi oricand o afacere in Romania, ca sa nu stai la mana unora care abia daca au un liceu terminat, dar se cred mari sefi si ti-ar stoarce si pielea daca ar putea

pop aurelia comentariu pe Oct 4, 2009 06:46 PM:
De ce sa incepi o afacere in plina criza? Toate sunt mult mai ieftine, de la materiale pana la mana de lucru ( toti incearca sa vanda, putini mai cumpara). In timpul crizei financiare, orice firma incearca sa-si recalculeze eficient banii pentru a reduce costurile. Creditele pentru micii intreprinzatori se obtin mai usor In Romania de exemplu, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare a incheiat parteneriate cu banci locale in vederea sprijinirii IMM-urilor. . Costuri mai mici de promovare, mai ales, pe internet. Puteti promova noua afacere cu bani mai putini. Puteti cumpara la preturi avantajoase, prin licitatie, parti din firme care au dat faliment.... Sau intreaga firma, daca va considerati un bun intreprinzator. Daca vreti sa nu depindeti de un sef, de un angajator, mai ales, ca sunt disponibilizati din ce in ce mai multi oameni, poate, cel mai intelept ar fi sa incepeti pe cont propriu.

Flori Marin comentariu pe Oct 5, 2009 11:15 AM:
Trebuie sa ai idei,bani ,un pic de noroc si mult curaj.

mady comentariu pe Oct 5, 2009 03:55 PM:
multa bafta tuturor....

timi comentariu pe Oct 5, 2009 07:25 PM:
raspunsul este simplu....te adaptezi nevoilor din perioada de criza si oferi solutii practice prin afacerea ta...succesul este garantat

iulian comentariu pe Oct 11, 2009 12:02 PM:
Afacerea in plina criza are riscuri dar te poate avantaja la fel de mult .. cunosc oameni care s-au riscat si au castigat

Mara comentariu pe Oct 15, 2009 01:09 PM:
Intr-adevar, avantajele demararii unei afaceri in plina criza nu sunt deloc de trecut cu vederea. Problema principala este insa FRICA. Frica de faliment, frica de buzunarele goale ale clientilor, frica de masurile guvernului de a mari taxle si impozitele. Dar cine nu risca, nu castiga. Initiativa in astfel de imprejurari este cu atat mai laudabila.

Olivia comentariu pe Oct 19, 2009 07:25 PM:
Este o idee buna si avantajoasa pentru cei ce dispun de lichiditati active. Succes mult

LOREDANA comentariu pe Oct 22, 2009 03:34 PM:
CRIZA ,CRIZA CRIZA DOAR ASTA AUD IN ULTIMU TIMP.IN ZIUA DE AZI REUSESTE PERSOANA CU SITUATIA FINANCIARA ,CU PILE NUCONTEAZA CA FACI 10 FACULATATI CA ESTI HARNIC CA ITI DORESTI SA FACI O AFACERE PROSPERA .TINERETUL DIN ZIUA DE AZI MUNCESTE SA TRAIASCA ,IAR DACA AR VREA SA ISI DESCHISA O AFACERE AJUNGE SA SE IMPOTMOLEASCA INAINTE SA DESCHIDA .DE CE SE IMPOTMOLESTE????????CEI DE SUS NU FAC ALTCEVA DECAT SA TE BAGE IN MORMANT INAINTE DE VREME ,CU LEGILE LOR CU POLITICA LOR MEDIOCRA .AJUNGI LA FALIMENT INAINTE DE A INCEPE AFACEREA .EI CREZAND CA ASA DE MODERNIZEAZA ROMANIA LOLLOLOLOL ITI VINE SA O IEI LA SANATOASA ,SA PLECI INTRE STRAINI POATE POATE REUSESTI CEVA IN ALTA TARA.ACOLO AJUNGI SA DAI PESTE DISCRIMINARI ,UMILINTA,ETC.CE SA ITI MAI DORESTI???????? EU UNA MI-AS DORI SA TRAIESC BINE ,LINISTITA SA POT SA DORM NU SA STAU TREAZA SA MA GANDESC LA ZIUA DE MAINE CE MAI PUN PE MASA LA COPII.DEGEABA VISEZ CA INTR-O ZI O SA IMI POT INDEPLINI DORINTA MEA DE MULTI ANI,RESTAURANTUL MEU FRUMOS CU FLORI PE MASA PROASPETE ,MANCARE GUSTOASA SI CLIENTI MULTUMITI. RAMAN CU VISE MEDIOCRITATEA DIN ACEASTA TARA DEJA MA TRANSFORMAT INTR-O PERSOANA CARE NU MAI CREDE IN NIMIC .SI IN NIMENI .IMI PARE RAU CA LA 31 DE ANI VISUL MEU SA SPULBERAT SPER DOAR ATAT CA CEI DOI COPII AI MEI INTR-O ZI SA POATA SA SPUNA SUNT MANDRU CA SUNT ROMAN.

Clejanu Luiza comentariu pe Nov 4, 2009 03:22 PM:
Buna intrebare <> Mai bine iti vezi de treaba ta, daca nu ai bani de aruncat.

Anca Ionescu comentariu pe Nov 4, 2009 03:24 PM:
E o idee foarte proasta sa te apuci de afaceri in Romania in orice perioada, nu numai pe timp de criza. Felicitari Loredanei pt comentariu. Hai sa ne luam de mana si sa plecam de aici cat mai putem. In Romania cum crei sa scoti capul, cineva ti-l taie imediat.

ada comentariu pe Nov 11, 2009 05:44 PM:
este o idee buna daca ai cu ce!!!

gabytza2gaby comentariu pe Nov 16, 2009 01:51 PM:
Sau daca merge pe timp de criza inseamna ca dupa terminarea crizei lucrurile vor merge excelent

Marici ALexandru comentariu pe Nov 17, 2009 10:46 PM:
O afacere nu conteaza cand o incepi chiar si pe timp de criza daca pui bazele unei afaceri si te descurgi nu vad de ce criza ar fi un impediment.

comentariu pe Nov 18, 2009 07:10 PM:
- Taxe mai mici -Furnizorii oferă servicii mai bune -Puteţi angaja specialişti înalt calificaţi -Totul este mai ieftin -Prietenii şi cunoscuţii nu mai doresc să investească banii în piaţa acţiunilor şi cea imobiliară -Şi în sfârşit, ţi-ai pierdut serviciul şi trebuie să te ocupi cu ceva

ionita violeta comentariu pe Nov 23, 2009 05:50 PM:
O afacere pe timp de criza este cea mai buna solutie. PE timp de criza trebuie sa cumparam, nu sa vindem, pentru ca dupa aceasta perioada bunul achizitionat avea atat o valoare reziduala cat si o valoare data de dreptul de folosinta. Criza a putut fi anticipata, nu a fost o surpriza asa cum foarte multe persoan cred. Este o criza a lichiditatilor, urmare normala a situatie in care se acordau credite cu o usurinta nemaipomenita, este o criza determinata de supraconsum. Asa cum a venit, va trece asa ca cel mai bine este sa profiti avantajele financiare ale acestei perioade si sa investesti.

Ion Sanda comentariu pe Nov 25, 2009 03:09 PM:
De ce sa incepi o afacere pe timp de criza? Simplu, pentru ca daca demonstrezi ca esti bun si reusesti sa iti gestionezi afacerea pe timp de criza , fii sigur ca o sa ai succes si dupa. Pentru ca lumes , pe timp de criza incearca sa economiseasca si ai posibilitatea sa atragi multi clienti la preturi mai economice.

Oana Stefan comentariu pe Dec 4, 2009 11:00 AM:
Sincer, pana acum ceva vreme nu m-as fi gandit ca se pot face bani pe timp de criza.Am citit insa argumentele pro deschiderii unei afaceri pe un asa timp si am realizat ca se poate.Eu doar ce am terminat o facultate si momentan nu am gasit de lucru in domeniul meu dar ma gandeam foarte serios sa deschid o asazisa cafenea ciocolaterie pentru tineri in care sa nu se fumeze si sa nu se consume alcool.Eu zic ca ar fi super mai ales ca toti parintii ar vrea sa isi stie copiii iesiti in oras intr-un astfel de loc si nu prin baruri.Investitia nu cred ca ar fi prea mare, costurile ar fi mic, asa ca oricine sa isi poate permite ca macar la sfarsit de saptamana sa treaca pragul, clienti mulktumiti si eu de asemenea.Si cred vehement ca nu as mai simti criza.:)

DUMITRIU SEBASTIAN comentariu pe May 21, 2010 01:01 PM:
IN PRIMUL RIND TREBUIE SA NE GINDIM LA PRODUSE CARE MERG VINDUTE ORICIND INDIFERENT DE CRIZA ,PENTRU CA SINT PRODUSE DE CARE OAMENII NU SE POT LIPSI ,CA DE EXEMPLU PRODUSE ALIMENTARE ,LEGUME, FRUCTE,HAINE DE SEZON,PRODUSE DE INTRETINERE ,ACCESORII TELEFONIE MOBILA SI REPARATII,REPARATII AUTO SI COSMETIZARI AUTO.

kemi comentariu pe Jul 31, 2010 03:45 PM:
 juicy couture stud earrings ""My Dog Skip"" (2000): Just fendi hat writing the name of the edward piguet movie makes me want to links jewellery tear up. Seriously, there is tiffany replicas no way to get through fendi replica handbags this thing without bawling  breitling chronomat evolution I dare you to try. tiffany replicas

kemi comentariu pe Jul 31, 2010 03:47 PM:
juicy charm bracelet boy and a horse, which tiffany silver bracelets is forged spiritually and without gucci man jewelry unnecessary dialogue. And Mickey Rooney zenith replica is a hoot as the tiffany charm bracelets horse trainer who drives the breguet reine de naples stallion to greatness, a role juicy earring that earned him an Oscar prs516

watches replica comentariu pe Aug 5, 2010 05:53 AM:
piaget replica good. Stay away from too-slim gucci 112 jeans and pencil skirts. iwc portofino

Comentariu nou
Toate campurile sunt obligatorii pentru a participa la concurs
(adresa de email este necesara pentru a contacta castigatorul)
Nume:
Email:
Comentariu:
        
Articole

Timpul - cea mai valoroasa resursa

Pe timp de criza, solutia unui magazin online bine cotat pe Google, dar fara comenzi

O solutie de criza - magazinul online

De ce sa incepi o afacere in plina criza?

Este singuratatea o boala?

Gandesti pozitiv?

Cat si ce anume ati investi intr-o afacere online?

Concursul Start cu ExpoShop vi se pare incitant?

Ati incepe propria afacere in vremuri de criza?

Shoppingul online are savoare?

Ce se vinde bine pe timp de criza?

Cum sa-ti faci cunoscuta oferta pe internet?

Ce se vinde cel mai bine pe net?


Comenteaza articolul preferat de pe blogul ExpoShop si castiga un parfum Coco Chanel Mademoiselle sau un parfum Hugo Boss!

Regulament Concurs Blog

Data acordarii premiului:
17 decembrie 2009.

Castigatorul concursului din 25 noiembrie este Laura Radu, a comentat articolul „Pe timp de criza, solutia unui magazin online bine cotat pe Google, dar fara comenzi” si a castigat parfumul Coco Chanel Mademoiselle

   Viziteaza ExpoShop





BLOGROLL
Andrei Crivat
Adrian Ciubotaru
Adrian Soare
Adrian Zanfir
Bobby Voicu
BookBlog
Catalin Margescu
Dragos Bucurenci
Diana Stoleru
Ecoul
Radu Ceuca
Serban Razvan
Tara Duveanu
Zgubiliticon

Pentru informatii suplimentare si tarife contactati Echipa ExpoShop.ro